lördag 11 april 2009

GLAD PÅSK!!

Hoppas ni får en jättehärlig påsk allihopa!

Kramar 

2 kommentarer:

  1. Glad påsk på dig med, Karin! Jag glömde berätta att jag till slut kom fram till Berlin. Jag märkte dock inte när planet startade och sov typ hela flyget (vaknade några gånger men jag trodde att planet fortfarande var på marken eftersom jag inte upplevde starten) - så trött var jag, kan jag säga. Tack för senast! Hörs!

    SvaraRadera