Glad påsk på dig med, Karin! Jag glömde berätta att jag till slut kom fram till Berlin. Jag märkte dock inte när planet startade och sov typ hela flyget (vaknade några gånger men jag trodde att planet fortfarande var på marken eftersom jag inte upplevde starten) - så trött var jag, kan jag säga. Tack för senast! Hörs!
Att komma hem efter en lång stressig dag och laga mat är kanske inte alltid så kul, men ibland är det som om att jag glömmer bort det tråkiga och kopplar av när jag börjar stöka i köket. Jag improviserar gärna men har desto svårare att komma ihåg mina skapelser, vilket en blogg skulle kunna hjälpa mig med.
Glad påsk på dig med, Karin! Jag glömde berätta att jag till slut kom fram till Berlin. Jag märkte dock inte när planet startade och sov typ hela flyget (vaknade några gånger men jag trodde att planet fortfarande var på marken eftersom jag inte upplevde starten) - så trött var jag, kan jag säga. Tack för senast! Hörs!
SvaraRaderaGLAD PÅSK! :)
SvaraRadera