Här har det hunnits med lite under veckan, i måndags lagade jag och de andra Uppsala-tjejerna mycket god canneloni. Sedan på tisdagen var jag upp på ett blåsigt Arthurs seat med Norris som var här på besök. Vi åt friterad snickers och mars på Royal mile, vilket inte direkt var någon kulinarisk upplevelse men helt okej. Nu har jag just kommit hem från IKEA där jag och Elin laddade upp med lite sill och kaviar som hör påsken till. Sedan hittade jag ett påskpaket här när jag kom hem, mycket trevligt! Tack för det mamma!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Det där med IKEA-påsk är tydligen spritt över världen. Madde ska också fira påsk med IKEA-mat men i Portland
SvaraRaderaGlad Påsk
Annika
Ps. Du kan väl skriva din adress till min mail.
0856046818@telia.com
GLAAAAD PÅÅÅÅSK!
SvaraRadera