fredag 10 april 2009

Tillbaka i ett grått Edinburgh

Har ju gått ett tag sen kom jag tillbaka hit men i alla fall. Var riktigt skönt att komma hem till nära och kära i Sverige och få blandare på toaletten bara en sån sak. 

Här har det hunnits med lite under veckan, i måndags lagade jag och de andra Uppsala-tjejerna mycket god canneloni. Sedan på tisdagen var jag upp på ett blåsigt Arthurs seat med Norris som var här på besök. Vi åt friterad snickers och mars på Royal mile, vilket inte direkt var någon kulinarisk upplevelse men helt okej. Nu har jag just kommit hem från IKEA där jag och Elin laddade upp med lite sill och kaviar som hör påsken till. Sedan hittade jag ett påskpaket här när jag kom hem, mycket trevligt! Tack för det mamma!


2 kommentarer:

  1. Det där med IKEA-påsk är tydligen spritt över världen. Madde ska också fira påsk med IKEA-mat men i Portland
    Glad Påsk
    Annika
    Ps. Du kan väl skriva din adress till min mail.
    0856046818@telia.com

    SvaraRadera
  2. GLAAAAD PÅÅÅÅSK!

    SvaraRadera