Ska bli riktigt kul att komma hem och inte minst gå på bal på Uppsala slott på lördag.
tisdag 24 mars 2009
Sverige nästa!
Har inte riktigt förstått det själv än, men imorn landar jag i kära gamla kalla Sverige. Har idag roat mig med att skrivit klart labrapporten som ska lämnas in imorn, så nu är allt klart (tror och hoppas jag) inför vårlovet. Nu är det bara packningen som återstår, kanske borde börja bli lite stressad snart...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Vi här hemma tycker i alla fall att det är roligt att se dig på riktigt, och inte bara via datorn. Hoppas ni får en riktigt trevlig och rolig bal.
SvaraRadera