Igår kom jag hem efter att ha varit ute på en roadtrip runt Skottland samt lite i norra England. Jag, två andra tjejer från Uppsala och en australiensk tjej hyrde en bil och åkte runt lite här och var. Kändes lite konstigt att styra ut bilen på vänster sida av vägen, men sen kom man in i det. Det har varit riktigt kul och var häftigt att se hur mycket landskapet varierar när man åker genom landet. Vi började med att ta oss upp norrut och sedan söder ut förbi Loch Ness, ut till Isle of Skye, Fort William och sist Lake District.
Här kommer lite bilder från resan.
Utanför världens äldsta golfbana i St Andrews
På wiskey distilleri Glen Moray
Hostel i Ratagan
Eilean Donan Castle
Carbisdale Castle även vårt hostel för en natt
Middag på slottet
Highland kossa
Loch Ness i solsken
Promenad längs å i Glen Nevis
Njuter av solen utanför hostel i Loch Lomond
Resesällskapet i Lake District
Fina Kungsängsliljor
Svan vi hittade när vi tog en promenad

Bra att ni fick en trevlig resa. Kul att se bilder, jätte-fina. Vilket slott, och svanbilden är ju proffsig för att inte tala om kungsängsliljorna!! Kram, kram
SvaraRaderaÄntligen lite uppdatering :)
SvaraRaderaTack, det ska vi ha!
Ha det så bra du med, KRAM!
Grattis på födelsedagen Karin
SvaraRaderaKram/Annika