Rummet ligger i en lägenhet som jag delar med fem andra personer, en kille och fyra tjejer. Det är en trevåningslägenhet med hall/ingång och sen tre vånngar med rum (jag bor på den andra)och självklart finns den för britter obligatoriska heltäckningsmattan. De som bor här verkar trevliga så det ska nog bli bra tror jag.
Annars har jag hunnit med att gå på lite introduktionsdag där de inte sa så mycket speciellt (vilket kunde förväntas), registrerat mig, kollat in några kurser och lite annat tråkigt praktiskt. Jag måste säga att jag har fått lite blandat intryck om kurserna så här långt, det har varit en hel del gamla föreläsningsalar (såna som jag mest trodde fanns på flm nu förtiden) en galen labb med minst 80 personer som sparng runt med bakterier mest hur som helst. Så som ni hör är det lite omställning från labben hemma... Så nu är det bara kvar för mig att bestämma mig helt för vilka kurser jag ska läsa sen börjar skolan på riktigt.
Ha det bra så länge!

Hej Syrran!
SvaraRaderaKul å höra hur du har det. Gött att du har fått boende. Hoppas det blir bra och att du hittar någon spännande kurs sen då.
Kram kram Nina
WOW! Heltäckningsmatta. Inte illa! Hoppas det löser sig med kurserna.
SvaraRaderaKram Fanny
Hej svejs, nu ska vi se hur det här går.
SvaraRaderaHär ligge Leo och kollar kanindörr, brasan glöder och Jonas betalar räknngar. Hoppas du har det bra därborta, +3 grader ser jag att du har. Kul att läsa lite här på sidan.
Kram kram