Nu har det nästan gått ytterligare en skolvecka, känns som dagarna går så fort här. Trist nog börjar jag inse att det är kanske dags att ta tag i allt sånt som hör skolan till, ska nog försöka få lite gjort ikväll. Det var ju trots allt anledningen till att jag åkte hit... Fast till helgen blir det inget plugg för imorgon kommer Erik på besök och ska stanna till på söndag, ska bli väldigt roligt!
torsdag 29 januari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Skulle vilja se bilder på ditt rum! :) Ha så kul i helgen me Erik!
SvaraRaderaJa, det var fin utsikt, och godispåsen var antagligen inte så dum den heller...
SvaraRaderaHa det så kul nu i helgen och hälsa Erik.
Kram, kram