Så jag bestämde mig för att det var dags för att damma av mina biceps och gick till gymmet. Som ni säkert annar är det här det andra phu:et kommer in i bilden. För när jag var rätt nöjd med mig själv och gick tillbaka till omklädningsrummet upptäcker jag att låset sitter fint på plats men att jag inte stäng dörren ordentligt. Måste säga att jag fick en oskön känsla i magen innan jag till min förtjusning såg att allt låg fint på sin plats som jag lämnade det!
Nu har det blivit dags för mig att sova så man kan komma upp och få nåt gjort imorgon. Sov gott där hemma!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar