tisdag 20 januari 2009

Två gånger phu...

Sådär då har jag gjort min första resa till den affären som förknippas mest Sverige (med andra ord IKEA). Där införskaffade jag ett databord (samt lite annat smått och gott) till mitt rum så att jag slipper sitta med datorn på nattduksbordet, vilket min rygg tycker var ett mycket bra val förövrigt! Det är här det första phu:et in för det är inte så stort mitt bord men 17 sköna kilon vägde det. Som tur var hade jag inte så långt varken till eller från bussen men nog kändes det att mina biceps hade legat lite för mycket på stranden...

Så jag bestämde mig för att det var dags för att damma av mina biceps och gick till gymmet. Som ni säkert annar är det här det andra phu:et kommer in i bilden. För när jag var rätt nöjd med mig själv och gick tillbaka till omklädningsrummet upptäcker jag att låset sitter fint på plats men att jag inte stäng dörren ordentligt. Måste säga att jag fick en oskön känsla i magen innan jag till min förtjusning såg att allt låg fint på sin plats som jag lämnade det!

Nu har det blivit dags för mig att sova så man kan komma upp och få nåt gjort imorgon. Sov gott där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar