lördag 24 januari 2009
Linlithgow
Idag har jag varit iväg på en liten tripp som ordnades av International student center. Vi åkte till en stad som heter Linlithgow, den ligger strax utanför Edinburgh (mot Glasgow). Det var en mysig tur även om det inte var riktigt vad jag hade förväntat mig. Först fick vi vänta lite för länge (enligt mina tår i alla fall) i den friska morgonluften innan vi kom i väg. Väl framme gick vi till Linlithgow Palace där vi fick klart för oss att någon guidad tur blev det inte och tågstationen hittade vi ju tillbaka till själva så det var bara att ta ett tåg hem när man kände för det.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Hej!
SvaraRaderaKul med utflykt. Nu har jag tittat på fler bilder från staden och slottet. Riktigt typiska hus utmed en gata fanns också med bland bilderna. Ha det så bra-kram kram
åååh maria är så söt :D
SvaraRaderaNice pics ;)
SvaraRaderakul att du bloggar. får se om det funkar att kommentera nu.
syns imorn!
/Maria