Tror inte jag har klagat så mycket över fönstrena här tidigare så ska passa på nu. Är nämligen så att britterna envisas med att ha englasfönster överallt som inte heller har något man ens med lite snäll vilja skulle kunna kalla isolering. Inte nog med att varenda hus i stan blir en värmeläck, vilket är ganska komiskt med tanke på att på Starbuck's servetter står det något i stil med think of the enviorment don't take to many. Förutom detta blir det väldigt lyhört och man hör vartenda litet ljud från gatan. Tyckte ändå att jag vant mig rätt bra vid det nu, men igår när jag skulle lägga mig och sova stod det en kille utanför och det verkade som taxin han ropade på befann sig i Glasgow eller så. Funderade allvarligt på att gå upp och ringa efter en åt honom...
Annars har det nog inte hänt så mycket spännande, har hållt på med ett grupprojekt i veckan där vi ska bygga en hemsida. Har inte varit helt lätt när man vill få till det som man tänkt sig och är helt lost på allt vad html-kod heter, men med en rar pojkvän och lite svordomar så tycker jag det blevrätt bra trots allt så det känns skönt.

Mycket bra jobbat med hemsidan! tvivlade starkt ett tag men det blev ju bra till slut :)
SvaraRaderaJag är intresserad, om vad du skriver alltså. Men jag förstår om du inte har tid, du är ju där för att plugga. Det där med dragiga fönster är känt. På hotellen har dom i alla fall stora gardiner man kan dra för. Du kanske får införskaffa det. Och en tjock filt och raggsocker.
SvaraRaderaHa det så bra
Annika
Tala om att sila mygg och svälja kameler......!!
SvaraRaderaHadetsåbrakram