Till helgen ska jag åka med några kompisar till Glasgow. Har hört att det ska vara mycket bättre shopping där än här så det kan bli farligt...
onsdag 18 februari 2009
Premiär!!
Idag har jag dammat fram vårjackan ur garderoben. Har nämligen varit lite varmare här under några dagar nu, uppåt tio grader på dan. Måste säga att det kändes riktigt bra att få lite men dock vårkänslor och frös inte ens lite! Gick bara en kort sväng på några få minuter bort till skolan, men ändå det måste ju få räknas.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Jag vill också ha vårväder!!! =/ Här har det snöat idag. Och regnat, förstås. Nu är det mest dimmigt... Ha så kul i Glasgow! :)
SvaraRadera